C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Monday 15 July 2013 • 06:32 • 0 comments
Hi ,everyone .

Hmm, lama tak update blog :') 
sorry ucuk ucuk umi ,hihii so harini kita start cerita balik k .
Janji tak tinggal dah. 

k sabtu haritu gadoh dengan Asyeeraff , and aku tak tahu macam
mana si jaja boleh tahu sedangkan dia tak contact aku langsung pon , tengok twitter?
memang tak lah , dia takda twitter tapi agak pelik mana dia tahu pon aku tak tahu .
hahaaa apa pon sayang jaja thank sebab take care :')

Jaja is the bestfriends forever lah xD siap marah marah aku lagi sebab tak pujuk si Asyeeraff 
ziera bukan taknak pujuk tapi tak pandai xD yang ziera tahu luahkan dengan menangis jee . Sumpah ahad tak semangat gila nak belajar, ngadu dekat mama, Mama cakap suruh call and then pujuk :3 memang tak ah cerita dia ,kalau alep boleh ah buat macam tu call pastu terus gelak dah ok, dengan Asyeeraff ni call pon jarang , berapa bulan dah tak otp . Nak ngadu dekat ibu,nanti aku kene balik xD so aku ambik tindakkan untuk tidak memberitahu ibu .

apa pon perkara ni dah selesai and aku dengan Asyeraff dah ok. 
Alhamdulillah




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Anishhhhhh
  • HO HO HO LIDAY
  • Asyraf Ramdzan .
  • Gwiyomi :*
  • Asyraf
  • Me and you
  • Sing a song
  • Kuning kuning Raja
  • Asyraf Ramdzan .
  • cita cita